fredag 26 oktober 2012

Om varför det ej blivit inlägg på länge

När jag startade den här bloggen tänkte jag att det skulle bli så roligt och jag hade flera idéer. Nu blev det ju inte alls så många inlägg innan den tystnade. Att jag inte skrivit på väldigt länge beror på att jag har varit/är sjuk. Det har varit riktigt kämpigt emellanåt och är väl egentligen så fortfarande. Förutom sjukdom så har livet bjudit på väldigt många uppförsbackar och ytterst få positiva saker de senaste åren. Allt juridiskt strul efter min fars bortgång har också varit tärande. Nu hoppas jag att jag kan komma igång lite mer med skrivandet även om kommunikationsförmågan verkligen inte är på topp. Möjligtvis händer det att bloggen framöver kommer att vara ganska dyster, men det är svårt att se mening ar i det mesta nu. Önskar den som läser detta allt gott dock, även om jag inte skulle orka få till en fortsättning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du som tittar in lämnar en kommentar! Vänligen håll en god ton i kommentarsfältet.