tisdag 26 mars 2013

Gloomy tuesday

Jobbig natt igen. Och huvudvärk och yrsel under dagen. Försökte vila. Känner mig typ genomskinlig.

Mäklare ringde när huvudvärken var som värst, men svarade inte. Det är ju en av bröderna som vill sälja gården så de kan väl prata med honom? Eller är det meningen att jag ska stå om kontaktperson, sköta allt med besiktning och fotografering osv samt städa och så allt själv? För att bara i slutänden få höra att allt jag gjort är dåligt och att jag ska köra ut av kronofogdemyndigheten? Jag har visst bara ärvt allt skräp, alla bekymmer och allt arbete. Och eventuella tillgångar de ska tillfalla min ena bror utan att han ska behöva lyfta ett finger? Jo, för att Malin endast är till för att tjäna andra det har ju framgått sen lång tid tillbaka :'(.

Ska ta och duscha och typ göra en kroppslig storrengöring sen. Därefter byta lakan och torka av i sovrummet. Det är nog vad jag orkar med idag. Försöka laga lite mat också kanske.

Hundarna har det bra, de är lite piggare idag. Franz verkar okej. Var och köpte mat till honom idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du som tittar in lämnar en kommentar! Vänligen håll en god ton i kommentarsfältet.