tisdag 23 juli 2013

Kaninerna har fått flytta


Jag har inte längre kvar kaninerna. Astrid gick ju bort för en tid sedan. Goliat bor numera hos en familj i Sjögestad och har där en liten kanindam som heter Lillemor till sällskap, det går fint har jag fått rapporter om. Molly och Teo har efter en hel del om och men fått ett nytt hem en bit här ifrån i närheten av Fornåsa. Teo lämnade jag där i söndags och då togs också fotot. Han var rätt så medtagen då efter en lång resa och miljöombyten (han var hos en familj i Hällefors först) men ska nu ha piggnat till. Molly gillade att få sällskap igen. Jag kände mig tvungen att omplacera kaninerna eftersom jag måste flytta ifrån gården och det är osäkert om vart jag ska bo framöver. Att få tillgång till trädgård ser också dystert ut och då hade de ju heller inte kunnat få komma ut. Känns som ett bra beslut men ack så tråkigt. Det är tomt här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du som tittar in lämnar en kommentar! Vänligen håll en god ton i kommentarsfältet.