söndag 18 augusti 2013

Inga hästar - men äppelträd, ormbunkar och sopp / No horses - but appletree, ferns and mushroom

Husse med hundarna. My boyfriend with our dogs.


Jag har inte längre några hästar kvar så hagen står sedan i oktober tom. Men vi har klippt en gång i gräset och går då och då en promenad med hundarna här. Ikväll var min pojkvän hemma och följde med oss. Hagen har förändrats en del nu när den inte betas. En del soppar finns här och var (aspsopp?). Ormbunkar fanns även förut men i år tycker jag de brett ut sig lite mer. Andy gillar att springa igenom dem (han syns ju inte :)). Tidigare har jag inte riktigt tänkt på att det fanns ett mindre träd bredvid en av björkarna. Men nu ikväll såg jag ju att det faktiskt är ett äppleträd!

Since I don´t have horses any morethe paddock is empty. We have cut a path trough the grass and sometimes we take a eveningwalk here with the dogs. It has change a bit now when it´s not beend grassing. We saw mushrooms today.  The ferns have spread. At the end of the grove of trees an appletree has been recovering.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du som tittar in lämnar en kommentar! Vänligen håll en god ton i kommentarsfältet.