fredag 27 december 2013

Dörrkrans, semesterfeeling, paj


Dörrkrans jag gjorde till pojkvännens hus. Hade med mig en stomme i metall (köpt hos Hantverksgården i Ledberg) som jag sen klädde med ris från den omkullblåsta ädelgranen jag fann vid skogspromenaden. Den röda blomman är en nejlika som blivit av med skaftet och därför fick ett "annat liv". Vännen tycker om metall-material så därför döljde jag trådfästet med en kopparstjärna. Försökte få en lite mer "manlig" stil och hängde den därför i svart sammetsband.





Lille Andy har tagit ut semester och vilar/myser mycket de senaste dagarna. Välbehövligt för hans del, det har varit mycket tidigare. Han fick ett Adaptil-halsband nu när vi reste och det verkar ha hjälpt.



Igår gjorde vi julig smulpaj med lingon och apelsin.




Hjärtegull myser bredvid husse. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du som tittar in lämnar en kommentar! Vänligen håll en god ton i kommentarsfältet.