onsdag 5 mars 2014

Moodboard Mars


Moodboard Mars/March


Mars. En mittemellan månad, varken vinter eller vår. Visst det går att ana det som komma skall men det är som om vintern ännu inte riktigt släppt greppet.


Förra månadens moodboard handlade om trädgården inuti, och den här månaden får det bli något av trädgården inomhus. Skadan på mina fötter bråkar ännu så tiden ute är begränsad.


Passar på att se trädgården i kylskåp och kryddburkar, ska försöka att baka lite mer.


Mina krukväxter och otaliga buketter tulpaner skänker glädje och ger grönt även inomhus.


För fler ljuvliga moodboards kika in hos Karin A



2 kommentarer:

  1. Fint moodboard. Jag hoppas det snart kommer lite vackra färger och grönt ute också :-) Kram /Liv

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo, hoppas också på det. Och så hoppas jag att jag kan få gå lite bättre snart. Hoppas det är bra med dig. Kram

      Radera

Tack för att du som tittar in lämnar en kommentar! Vänligen håll en god ton i kommentarsfältet.