lördag 27 september 2014

Blommig fredag: vårfrestelser


Jag är lite sen med mitt bidrag till "blommig fredag" hos Rosor och bladlöss . Först tänkte jag inte vara med för jag kände inte att jag egentligen hade något bra foto. Men så idag kom jag att tänka på att det kanske kunde gå bra med något som man verkligen ser fram emot fast det inte är ens eget? Nåväl, en bit ifrån där min pojkvän bor finns kommersiella odlingar av körsbär, äpplen och plommon. Och till våren tänker jag att det måste bli verkligt vackert när alla träden blommar. En stark kontrast till de omgivande bergen.


Gå in och kika på de andra bidragen för att se olika tolkningar, det brukar vara intressant.
Önskar er en trevlig resterande helg!


6 kommentarer:

  1. Det tror jag också. Hoppas du kommer dit vid rätt tidpunkt. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Åh, det måste vara helt ljuvligt där när det blommar! Ha en fortsatt trevlig helg! :) Mia

    SvaraRadera
  3. Låter underbart!! Skulle också gärna vilja gå där:)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Det må være et nydelig syn :)

    SvaraRadera
  5. Det kommer nog bli jätte fint att titta på. Kram

    SvaraRadera
  6. Det finns nog knappt några bättre vårfrestelser än blommande fruktträd!

    SvaraRadera

Tack för att du som tittar in lämnar en kommentar! Vänligen håll en god ton i kommentarsfältet.