onsdag 11 januari 2012

Välkomna hit!

Hej och välkomna hit!

Så nu har jag bestämt mig för att försöka mig på det här med bloggande. Och vad roligt att just Du hittat hit!

Den här bloggen är tänkt att handla om lite av varje men som titeln antyder så kan det ju bli något av en egotrip för min del. Anledningen till att jag bestämt mig för att prova är att jag upptäckt att jag har behov av att ha ett "digitalt minne" och så känns det som att det kunde vara bra att försöka få tankar på pränt. Jag kommer att försöka förmedla sådant som jag gillar exempelvis djur, inredning, trädgård, floristik, bakning, pyssel, musik, konst och litteratur (mysigheter). Sen har jag upptäckt att jag ju faktiskt tycker en hel del och därför kan det hända att det dyker upp en och annan mer politiskt orienterad åsikt (meningar). Vidare ska jag försöka att belysa de små sakerna som man kanske inte alltid lägger märke till (mirakler). Men eftersom livet har varit rätt så kämpigt under lång tid nu, så kan det även hända att det blir ett och annat dystert inlägg. Den här bloggen ska vara något lustfyllt så inlägg kommer att göras när andan faller på och inte enligt schema.

Må så gott!
/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du som tittar in lämnar en kommentar! Vänligen håll en god ton i kommentarsfältet.