onsdag 30 januari 2013

Nystart, omstart eller i alla fall sömnlös

Har tagit bort de flesta av de gamla inläggen som fanns här. De kändes lite mossiga och ja, inte riktigt relevanta längre. Jag får nog försöka ändra lite inriktning på den här bloggen. Dels försöka ha den som ett digital minne (jag kommer tyvärr inte ihåg saker längre, varken närminne eller långtidsminne är som det ska) och ett ställe för att skriva av mig lite. Det finns ju en mängd andra "sjukdomsbloggar" och "livstilsbloggar" eller bara sådana som är en ren egotripp för dem som behöver massor av bekräftelse, så jag får kanske försöka skaka av mig det där dåliga samvetet över att inte vara en "go och glad" tjej. Men förhoppningsvis finns det något intressant för eventuella läsare ändå. Den senaste tiden har livet varit extra tufft, det är nu snart sex veckor sen jag fick ännu mer sömnproblem än tidigare och det går verkligen inte att få sova bra, mardrömmar om bränder och olyckor, vaknar av minsta ljud, svårt att somna, yrsel och illamående osv osv. Jag har ju fått hjälp av vården tidigare men tyvärr fungerar inte medicinerna längre. Att inte få sova är definitivt tortyr. Dagens bilder är från den 28:e på morgonen. Tog dem utanför hundarnas dagis. Ljuset på morgnarna har verkligen varit fantastiskt den senaste veckan. Hoppas du som eventuellt läser det här har det bra!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du som tittar in lämnar en kommentar! Vänligen håll en god ton i kommentarsfältet.