onsdag 30 januari 2013

Träning med Andy



På bilderna här ovan är min lille tax Andy. Den första är från förra hösten när han var bara några månader. De andra två är från denna höst. I morse vaknade jag extra tidigt trots att jag inte fått sova ordentligt men eftersom Andy också var vaken gick vi ner bara han och jag och kollade på tv och myste i soffan. Sen gick vi faktiskt ut och tränade trots att det var riktigt tidigt och regnet stod som spön i backen. Jag har gjort i ordning en bit av logen så att det går att vara under tak, underlättade verkligen. Träningen gick inte direkt bra, men det gick betydligt bättre än förra gången. Vi övade på följsamhet och lite tålamod. Vi har ju gått kurs och tränat själva hemma också, men eftersom Andy varit rätt så försiktig under sitt första levnadsår och även verkat utvecklas lite långsammare än jämnåriga så har vi tagit det lungt och prioriterat glädje. Under hösten har dock inte träning fungerat riktigt, men nu tar vi nya tag.

Efter träningen gick vi in och åt frukost ihop med de andra två. Sen åkte vi till dagis där isen och halkan verkligen slagit till så man fick istället ta en promenad genom deras trädgård för att komma fram till grinden.Efter dagis pratade jag med Simon i telefon och gick en liten promenad. Åkte sen direkt och handlade. När jag kom hem igen, gick jag faktiskt och lade mig en stund och fick faktiskt efter en lång stunds läsning sova i några timmar. Så skönt! Nu ikväll har vi inte gjort så mycket, varit ute och busat, ätit och hängt tvätt. Ska gå och lägga mig igen nu för yrsel är besvärlig igen. Sov gott!

1 kommentar:

  1. Vad kul för lilla söta Andy att få träna lite med matte =)

    SvaraRadera

Tack för att du som tittar in lämnar en kommentar! Vänligen håll en god ton i kommentarsfältet.