måndag 18 februari 2013

Yrsel, vården, träning med Franz

De senaste tre veckorna har varit riktigt jobbiga med yrsel, huvudvärk och allmän svaghetskänsla. Så trist när man vill få saker gjort. För två veckor sen var jag och träffade läkaren i Motala och även om jag vet att de inte vill nåt ont så kommer ändå tankarna på att jag inte duger, att jag är ensam ansvarig för att det blivit såhär osv. Förra veckan träffade jag min samtalskontakt och då tog jag upp det, hon förklarade det här med personlighetsdrag igen och även om jag förnuftsmässigt sätt vet att hon har rätt, så säger känslorna nåt annat. Nåväl, jag skulle kontakta sjuksköterskan där kom vi överens om och det ska jag göra sen i eftermiddag, förhoppningsvis har de nån idé om varför sömntabletterna ställer till med såna biverkningar.

I helgen var min pojkvän hemma (han bor i Norge) och då passade vi på att åka med vår hund Franz till Valla Djursjukhus i Linköping för att träna i deras inomhuspool. Det var länge sen vi var där, men han skötte sig jättebra. Tyckte verkligen om det. Tror att han var utter i sitt förra liv ;-).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du som tittar in lämnar en kommentar! Vänligen håll en god ton i kommentarsfältet.