tisdag 26 februari 2013

Var på ikea en sväng igår eftermiddag för att handla några småsaker till mina projekt ute på verandan respektive snickarboden. Även om deras priser är låga så blir det lätt att det ändå kostar en del... Passade på att köpa helt nya täcken, kuddar och sängkläder till brors sovrum, han är allergisk mot hundarna så förhoppningsvis blir det bättre med nytt (hundarna får inte gå in i det rummet). Kvällen tillbringades till stor del skärandes cellplast, vilket jag pysslat med typ det mest med senaste tiden. Just nu känns veranda-projektet dock rätt långt från klart, inga räta vinklar nånstans... Projektet i snickarboden som jag grejat med när vädret varit fint är dock nästan färdigt :). Vovvarna var glada men tyckte det blev kallt och gottade ner sig framför kakelugnen istället för att vara ute, myspysar ;)

Inatt sov jag inte bra igen, massor med mardrömmar. *Puh* vaknar precis slutkörd och vimmelkantig. Dagen har dock varit okej. Var hos salong klippet och blev friserad lite. Sen ägnade jag eftermiddag och kväll åt diverse administrativa grejer.

Bilder tagna ikväll. Himlen har verkligen varit fantastiskt vacker de senaste dagarna.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du som tittar in lämnar en kommentar! Vänligen håll en god ton i kommentarsfältet.