torsdag 8 augusti 2013

Trogna kumpaner ;)


Förkylningen tog ny fart idag. Men på förmiddagen tog jag mig iaf i kragen och klippte ett par av gräsmattorna. De växer ju så det knakar nu när regnet kommit! Måste säga att trädgårdslivet underlättades på så många sätt när vidundret ovan kom hit i oktober förra året.  Klippon nedan är en mer gammal bekantskap men fungerar helt klockrent. Det kan  behövas lite trogna kumpaner när det är omkring ett hektar som ska klippas. Om man ska inhandla en Klippo kan jag rekommendera att lägga på några kronor extra och ta den som har en motor från Honda snarare än den traditionella gräsklipparmotorn från Briggs & Stratton.

Är försenad med min moadboard för augusti men nu har jag iaf fått en idé.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du som tittar in lämnar en kommentar! Vänligen håll en god ton i kommentarsfältet.