fredag 11 oktober 2013

Tipsar om böcker


Igår var jag på IKANO-huset i Linköping. Inte min favoritshopping direkt men apoteket somfinns där är de enda som har mina mediciner på lager. De andra får man beställa en vecka i förväg och när man först måste beställa recepten och sen också beställa igen så är det inte jämt jag fixar det, minnet är inte alls vad har varit. Så iaf då är det skönt att kunna åka dit även om det är en bit. 

Nåja, nu till det väsentliga. Jag passade på att gå en sväng på Åhléns när jag ändå var där. Och jag hittade de böcker som är på fotot ovan. De hade nämligen bokrea som startade igår. Jag köpte sådana jag gillar för fotot skull samt några "romance", ibland är det behagligt att läsa nåt lättsamt. Så om du är i närheten av Åhléns passa på att titta. Det är ju rätt trevligt att kunna köpa böcker till 10 gånger lägre priser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du som tittar in lämnar en kommentar! Vänligen håll en god ton i kommentarsfältet.