onsdag 6 mars 2013

Hjärtegull har också badat

Så nu har jag även badat fina prinsessan! Det var ganska länge sen jag badade Hjärtegull så tänkte att det nog verkligen var på tiden. Även hon har ju bra nära till marken och därför extra utsatt för stänk osv. päls i större mängd har hon också. Hon är inte lika lättbadad som Andy, då hon blir som en "säck potatis" men men nu är hon grundligt schamponerad och sköljd. Försökte ta en bild på henne, men hon upplyste mig kvickt att det inte gick för sig, prinsessor ska vara fina och borstade om de ska vara med på foton ;). Utöver det har jag tagit tag i att sortera papper från företaget och sen satt in i pärmar. Det borde jag förstås ha gjort för länge sen men allt var så kaotiskt efter pappas bortgång och företaget har ju heller inte haft någon verksamhet sen dess. Det har också tagit emot för jag har blivit påmind om all stress jag var utsatt för under den tiden och också hur ledsamt allt blivit. Det gick lite bättre nu iaf. Har också myst med Andy framför tv:n plus eldat i kakelugnarna. Blir sån behaglig värme av dem, alla hundarna tycker om att ligga framför dem och halvsova. Här är en bild av Hjärtegull från i somras när vi besökte stranden och en från tidigt i höstas.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du som tittar in lämnar en kommentar! Vänligen håll en god ton i kommentarsfältet.